Vodafone - Inspiratieplatform

Online concept

De briefing vanuit Vodafone was eigenlijk simpel: 'Maak een digitale nieuwsbrief op basis van de nieuwe strategie: The future is exciting...Ready?' Maar die strategie verlangt eigenlijk om iets meer dan alleen een digitale nieuwsbrief. Vandaar dat we er een heel platform van hebben gemaakt. Een platform dat jou moet inspireren. Met daarin dingen die in de verre toekomst mogelijk worden: #future. Met dingen die vernieuwend zijn en al bijna kunnen, ook voor jou: #exciting. En met content waar je gelijk wat aan hebt: #ready. Al deze content verzamelen we op vodafone.nl/inspiratie in een magazine achtige stijl. De consument krijgt dan geregeld een nieuwsbrief met de voor hem/haar belangrijke artikelen. Uiteraard mobile first.

Free HTML5 by FreeHTML5.co

 

Free HTML5 by FreeHTML5.co

Free HTML5 by FreeHTML5.co

Digitale nieuwsbrief:
In de nieuwsbrief zorgen we altijd dat er een persoonlijk interactie moment is.
De ene keer door te vragen naar een mening, de andere keer naar een suggestie. Bijvoorbeeld: Welk thema onderwerp de volgende editie moet behandelen. Een sales boodschap zal altijd onderaan geplaatst worden.